Kolik peněz stojí rozběhnutí e-shopu?
Jednou z nejlepších věcí na dropshippingu je to, že nevyžaduje mnoho investic. Je ale důležité vzít v úvahu základní náklady spojené s tvorbou e-shopu:
Shopify předplatné.
Po bezplatné 3denní zkušební verzi je základní tarif 29 $ měsíčně plus malý transakční poplatek za každou objednávku.
Marketingový rozpočet.
Můžete udělat marketing za velmi levné peníte pokud máte již nějaká publika na sociálních sítích nebo máte emaily. Pokud plánujete spustit Facebook reklamy, měli byste mít alespoň 10 000 Kč do začátku.
Vlastní doména doporučujeme WEDOS
Obvykle stojí kolem 300 Kč ročně.
VZORKY
Doporučuji také počítat s objednáním vzorků produktů. To vám umožní otestovat kvalitu a případně pořídit vlastní fotografie, které se budou hodit při propagaci na sociálních sítích a e-shopu.
Jaké marže mohu očekávat?
Vaše zisky z dropshippingu budou záviset na těchto čtyřech věcech:
Cena produktu. Toto je cena, kterou vám poskytne dodavatel. Nákup zboží za téměř velkoobchodní náklady je skvělý způsob, jak zlepšit svůj celkový zisk.
Poštovné. Týká se nákladů vynaložených na dodání vašich produktů až k prahu zákazníka.
Marketingové náklady. Jedná se o výdaje, které vám vzniknou při propagaci vašich produktů prostřednictvím reklam na Facebooku, Google, influencerů a podobně.
Cena Jedná se o cenu, kterou budete účtovat zákazníkům po zohlednění nákladů na produkt, dopravu a marketing. Za produkt označený jako prémiový můžete účtovat více.
Za jak dlouho budu mít první prodej?
To záleží na vás. Může to být hned nebo první prodej příjde po měsíci. Většinou záleží na tom, kolik práce do marketingu vložíte, na jaký typ publika zacílíte, zda se těmto lidem vaše produkty skutečně líbí a jaký úspěch mají vaše marketingové aktivity.