Pojďme se podívat na úspěšné e-shopy, které vznikly na platformě Shopify. Tyto e-shopy Vám mohou sloužit jako skvělá inspirace pokud chcete zjistit, jak začít s e-shopem. Také Vám ihned bude jasné jaké výhody má systém Shopify. Udělejte si chvilku a popřemýšlejte si o těchto nápadech. Všímejte si, jaké e-shopy používají logo, jak mají vyfocené produktové fotografie nebo jaké využily navigační prvky. Nebo tlačítka s výzvoz k akci případně to jak nejlépe uvést kontakt na e-shopu.
Název e-shopu: Haus
Nábytek a domácí zboží je hlavní téma tohoto obchodu, který používá elegantní, moderní design webových stránek postavených na e-shopovém řešení Shopify. Šablona odpovídá estetice s výrobky, které jsou na e-shopu prodávány.
Název e-shopu: Studio proper
Zjednodušení každodenních činností s elektronikou.“ Atribut e-shopu Studio Proper je aplikovatelný jak na jejich produkty, tak na e-shop Shopify – minimalistické a jednoduché.
Název e-shopu: Luxy hair
Jedním ze zajímavých e-shopů postavených na Shopify s minimalistickým designem je tento e-shop s produkty pro luxusní vlasy. Bílé pozadí, jednoduchá tlačítka CTA (call-to-action) a zaměření na výhody produktu. To jsou prvky, které dělají na potenciální zákazníky ten správný dojem.
Název e-shopu: I love biko
Na jednoduché webové stránce společnosti Biko najdete pouze čtyři možnosti navigace, ale spoustu produktových fotografií. Biko využívá stránky ke zvýraznění produktů a pomocí velkých fotek doprovázejí zákazníka v jeho nákupní cestě.
Název e-shopu: Chubbiesshorts
Chubbies je e-shop s doplňky a oblečením určeným pro lidi se smyslem pro humor. Jejich e-shopy se vyznačují odvážnými barevnými fotografiemi, které používají k prezentaci svých produktů.
Název e-shopu: Karton group
Karton je B2B online e-shop, i přesto zvolili neformální písma a jasné akcentové barvy, které vytvářejí zajímavý a poutavý zážitek pro B2B zákazníky.
Název e-shopu: Shop factory 43
Když se rozhodnete prodávát na e-shopu zboží, které vyniká svou grafikou, budete chtít tuto kvalitu předvést ve svém internetovém obchodě a v jeho prostředí. Factory 43 používá velké obrázky a grafiku svých produktů jako hlavní vizuály na svých webových stránkách.
Název e-shopu: Yoga rebel
Jóga Rebel používá mnoho venkovních fotek k zachycení úžasného životního stylu se záběry produktů z reálného prostředí.. Fotografie vytvářejí součást působivých webových stránek, což z něj dělá jeden z nejlepších obchodů na e-shopovém řešení Shopify.
Název e-shopu: Bioliteenenergy
BioLite promění toto nádobí na outdoorový zážitek pomocí velkých fotografií na celém e-shopu Shopify.
Výzkum zjistil, že stačí jen desetina sekundy, abyste udělali na webu první dojem. A pokud jde o navrhování e-shopu na Shopify, je důležité, abyste neobětovali funkčnost na úkor luxusního designu. Vaše webové stránky mohou vypadat pěkně, ale pokud se neprojeví funkčnost, neodvedou svoji práci.
Přemýšlíte o tom, že si založíte e-shop na Shopify? Podívejte se, jak začít s obchodováním na e-shopu Shopify.