fbpx

Dropshiping umožňuje podniktalům prodávat produkty, bez nutnosti držení skladů a rozesílání objednávek. Váš vybraný dodavatel produkt skladuje, zabalí a odešle zákazníkovi. Dále se dozvíte pár tipů, jak uspět v dropshipingu.

Proč byste se měli věnovat dropshipingu?

Dropshiping je skvělý byznys model pro začínající podnikatele. S nízkým rizikem, nízkými náklady a je jednoduché začít a podnikání automatizovat.

Nízké riziko – nemusíte před začátkem podnikání nakupovat zboží, skladovat jej.

Nízké náklady – Produkty, které Čína nabízí jsou cenově velmi výhodné. Vy můžete na Vašem e-shopu nastavit svoje ceny a rozjet tak výdělečný byznys.

Je jednoduché začít – Klidně můžete začít prodávat ještě dnes. Produkty je snadné naimportovat do e-shopu a poté již můžete začít s propagací.

Vysoce automatizovaný byznys – Produkty neimportujete do e-shopu na pár kliknutí. Objednávky také vyřídíte na pár kliknutí. Tento model je vhodný pro přivýdělek k zaměstnání nebo ke studiu ve škole.

Zaměřte se na marketing

Protože je spousta věcí v dropshippingu automatizovaných máte možnost se soustředit na marketing.  Tvorba webové stránky, tvorba loga, navrhování infografik může být pro Vás s dostupnými nástroji zábava. Nezapomínejte, že vydělávat Vám bude marketing. Musíte se věnovat studivání online reklamy, jak zvýšit návštěvnost na Vaše stránka a jak udělat váš web konverzním.

Reklama a optimalizace pro vyhledavaše Vám přináší návštěnovst na Váš e-shop. Většina velkých e-shopů má konverzi někde kolem 1-2%. To znamená, že když na stránky přivedete méně než 100 návštěvníků, nemusíte prodat vůbec nic. Vysoká návštěvnost bude zvyšovat Vaše prodeje. Když se zaměříte na placenou reklamu – můžete začít prodávat ihned. Z dělšího horizontu je lepší se zaměřit na SEO. Tvorba blogu a optimalizace produktových stránek Vám může přinést návštěvníky z vyhledavačů s minimálními náklady. Tedy pouze s náklady jaké vložíte do tvorby obsahu.

Vytvořte zajímavou nabídku pro Vaše zákazníky – dropshipping na dropshiping

Důležitou částí je vytvořit důvěřivou a přesvědčivou nabídku pro Vaše zákazníky. Využít také můžete tzv. upsellu nabídnout lidem další produkty, které by se jim mohli ještě hodit.

Nepodhodnocujte ceny Vašich produktů

Díky aplikaci Shopify máte nízké náklady na provoz vašeho e-shopu, takže můžete mít konkurenceschopné produkty a mít na nich zisk. Cílem každého podnikání je být v zisku. Pokud prodáváte věc, která na Aliexpressu stojí 5 dollarů., měli byste ji prodávat například za 19.99 dollarů. Nezapomeňte započítat náklady na marketing. Pokud jiné značky podhodnocují trh, nedělejto to také. Akorát se tím ničí trh. Nabídněte zákazníkům důvod, proč nakoupit právě od Vás. Je vhodné také pracovat na zvýšení průměrné hodnoty za objednávku, abyste získali větší zisk z každé objednávky. Vytvářejte strategie, které Vám umožní více vydělávat.

Vyhýbejte se špatným dodavatelům

Tak jako všude i na Aliexpressu existují dodavatelé s kvalitním produkty, tak narazíme na dodavatele horší kvality. Hodně dodavatelů také prodává stejné produkty. Pokud si všimnete u dodavatele něčeho podezřelého, mžete ho vždy snadno vyměnit, za někoho jiného.

Automatizujte co se dá

Pomocí nástrojů, jako je například Oberlo, bude hodně aspektů Vašeho e-shopu automatizováno. Nicméně, pokud máte práci na plný úvazek a hledáte pasivní příjem je ve vašem zájmu automatizovat, co nejvíce procesů. Nástroje pro automatizaci Vám pomohou rychle rozšiřovat vaše podnikání. Buffer Vám umožní automatizovat sociální média. Kit automatizuje marketingové úlohy jako reklamu, demarketing a e-mailing.

Zajistěte uživatelsky přívětivou webovou prezentaci

To je jedním z hlavních úkolů, které zajistí Váš úspěch. Důležité je, nevystrašit zákazníky. Mnozí majitelé nových e-shopů začínají na trh uvádět obchody, v polorozdělaném stavu. Takže na stránce chybí obrázky, mají nedopsaný text. Než spustíte svůj obchod podívejte se, jak vypadají konkurenční obchody ve Vaší niche. Co mají uvedené na hlavní stránce, jaké aplikace používají atd. Udělejte si poznámky ke konkurenčím e-shopům. Poté si projďete prostředí Shopify a vyberte si aplikace, které můžete použít i do vašeho e-shopu. Můžete zahrnout odpočet hodin,galerie s přidáním referencí, affiliate programy atd. Můžete na svoje stránky přidat také, nejčastější dotazy, informace o přepravě atd. Pokud budete hledat fotografie pro úvodní fotky e-shopu můžete použít některé fotobanky.

Obecný versus specificky zaměřený e-shop

Pokud je Vaším cílem vytvoření obchod ze zvědavosti, vytvořte si obecný obchod. Budete muset vytvořit kategorie, pro všechny typy produktů. Pro snadné procházení. Místo toho ty nejúspěšnější obchody začínají s určitým zaměřením na určitou oblast. (Často nazýváno niche). Nejprve byste se měli zaměřit na oblast produktů, které byste chtěli prodávat. Potom můžete lépe cílit na vaši cílovou skupinu. Postupně můžete e-shop samozřejmě rozšiřovat i na další a další produkty. I Amazon začínal jako online knihkupectví a časem se začal rozšřiřovat do e-shopu, který prodývý vše.

Buďte trpěliví

Tento způsob podnikání je snadné začít, nicméně narazíte na výzvy a překážky, které budete muset zdolat. Během času budete muset vyměnit dodavatele, protože i jeho podnikání může zaniknout. Nicméně je velmi jednoduché si najít dodavatele dalšího, kterého okamžitě přidáte do svého e-shopu. Dále se Vám může stát, že produkty, které přidáte do e-shopu se nebudou líbit Vaší cílové skupině. Podle reakcí budete Vaši nabídku přizpůsobovat.

Naimportujte si ze začátku 25 položek

Často lidé dělají tu chybu, že do svého e-shopu importují stovky položek. Ona je to zábava, procházíte Aliexpress a jednoduše si naklikáte produkty, do vašeho e-shopu.  Pokud přidáte hned stovky produktů, musíte přepisovat popisky, odstraňovat loga z neimportovaných fotografií. Takže psaní je najednou časově náročné a vyčerpávající a je těžké se dobrat konce a spustit e-shop. Zvláště pokud máte full time job, nebo jste student. Když se budete ze stratu držet pár produktů v pohodě k nim vytvoříte popisky a můžete začít za několik hodin práce. Když začnete s menším počtem produktů, můžete začít během týdne prodávat a přivést tak první prodeje.


0 komentářů

Napsat komentář

Avatar placeholder

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *